det är mycket och det är komplicerat

med min rubrik menar jag mitt samhällsprov som är på tisdag, och jag känner en lättnad över att jag beslutade över att börja redan idag lite grann, men lättnaden sjönk när jag läst och insett hur komplicerat det var och hur många sidor det var. och anledningen till att jag inte valde samhäll var? att jag hatar samhäll så jag ville slippa skiten. men nu ger min lärare prov på masssssor sidor. han kan gå och göra vad som helst annat.

Annars är jag rätt sugen på en kväll framför tv:n med en filt och ljus, bara ta det lugnt och inte bry sig om något förutom grey´s antomy och bonde söker fru. vilket det ser ut att bli för min del, jag ska klara av samhällen en stund till och sen har jag bestämmt att jag ska städa upp lite där nere.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0