oj nu är jag dålig på det här igen.

fy skäms på mig alltså, inte bloggat på ett bra tag nu. får ta tag i det här nu alltså. från och med nu ska jag blogga varje dag och skriva minst ett inlägg. ska försöka sammanfattta min vecka lite alltså, ingen tråkig uppradning utan nu skriver jag bara lite. och sist jag bloggade var, hm i måndags tror ja. så jag ska faksiskt börja att skiva om tisdagen.
i tisdags var jag först i skolan och då skrev vi nationellt prov i matte, c delen den här gången och då var det bara läsuppgifter. som ett vanligt prov typ, inte så svårt om du frågar mig. efter skolan tog jag tåget in med hanna och josefine till linköping och där gick vi runt ett bra tag, köpte bh, skjorta / tunika och bytte ett par skor men är fortfarande inte nöjd så ska försöka att hitta ytterligare ett par. och snygga den här gången.
på onsdagen som är den slappaste dagen i veckan gjorde vi inget speciellt vad jag minns, alla var rätt trötta så det var inget vidare drag i det heller. och efter skolan åkte jag in mot mjölby där jag kollade synen ytterligare än gång och den har blivit sämre tyvärr, riktigt dålig. efter det var det körskola lektion, riktigt tråkigt alltså, satt där i tre timmar och det ända positiva som jag kan säga är faktiskt att vi fick fika två gånger. och då blir jag glad serrni.
i torsdags var det mer liv i skoldagen, ida gick runt och beklagade sig om sitt  "korta" hår, som jag själv tycker hon passar i för det är snyggt på henne. så gå inte på hennes beklagningar om att det är fult, för det är snyggt. väldigt snyggt faktiskt.
annars rullade dagen på rätt snabbt med massor av tråkiga lektioner, slutade med nationellt prov i engelska. jag och jonna satt och skrev uppsats medans de andra lyssnade på en förredetta nazist. skuller hellre gjort det faktiskt men känns bra att ha det gjort.
och idag är det fredag och då började jag med att ha nationellt prov i tyska. uppsats :o, men det gick bra. så den är jag med nöjd med serrni. annars har vi bara antecknat på varje lektion, jobbigt men det funkar.
 och jag har börjat inse att det här inlägget är väldigt långt och troligtvis väldigt tråkigt men ni måste ju få veta vart jag hållt hus i veckan. tänkte friska upp inlägget med lite bilder, om jag har några på emelies dator men det ska nog gå att peta in några. ikväll blir det josefine med några tjejer och grilla. mest mys och sånt.
blir nog bra. och nu ska jag hjälpa mamma med att klippa gräset. hurt på mig barra.
lite bilder bara. mina hedersgäster på bloggen är ida och josefine.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0