nu är dom igång och hackar på mig igen.

satans vänner alltså, nu är de igång och hackar på mitt bloggande igen. jag som tyckte jag blivit rätt duktig på det men nu ska jag visa dom. ska fixa headern till min nya design imorgon också om jag hinner.
annars åkte ju jag och frida in till mjölby och gick på fest, men grannen kom och slängde ut alla efter en timme eller något. men det var rätt trevlig så länge det varade. kände inte så många (a)
så vi drog till david och linus istället och var med dom och hanna och jonna. har alltid trevligt med er alltså !
ni är rätt jävla bra, så vi kör på det imorgon igen. ifall ni inte vet det så har vifolka studiedag på måndag, sitter inte helt fel den ni. och innan ska vi ha match mot tallboda ! pepp på tre poäng nu alltså.
och annars vill jag bara säga att jag är överlycklig över att jag har dom vänner jag har, ni vet vilka ni är och jag älskar er verkligen. ni är så jävla bäst!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0