norges nationaldag

måste bara påminna er om att det är norges nationaldag idag och eftersom jag spenderat en vecka varje år i norge sen jag föddes så tycker jag det är värt att nämnas. dom vann ju även eurovision song contest igår med så nämnvärt land i min blogg. tycker väldigt mycket om norskar och de är väldigt trevliga. är glad att jag är där varje år. mycket goa mäniskor.
tänkte faktiskt ta och krypa ner i sängen snart och sova men det är la bäst och blogga lite först.

dagen har varit rätt okej faktiskt. spelat match mot vreta, gick halvdåligt. förstår inte vilken svacka vi hamnat i nu. har verkligen spelat sämst dom senaste matcherna, men skärpning på oss nu tycker jag. blev i alla fall 4-2 fast vi kunde väl gjrot lite mer mål och sånt, men sånt händer.

badat med jonna ikväll ute i poolen och även sett på tv rätt mycket, bla one three hill, gossip girl och lite wipeout. är väldigt nära vän med dumburken förstår ni.
har nyss målat naglrna i en lila färg, har faktiskt slutat bita på dom så långa naglar till skolavlsutningen satsar jag på, matchar mina tångalar faktiskt med, färgen menar jag då förstårs.
men nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen och läsa min frida tidning som jag köpte idag, duktigt som jag är så cyklade jag med frida och jessica till macken. observera att det bara är ungefär 300 meter dit.
förresten så cyklade jag och ida tre mil i går och förra söndag gjorde jag hanna josse och jonna det. där har ni något att suga på. 6 mil cykel på en vecka.
godnatt !
 
helgen har bjudit på bra väder!


Kommentarer
Postat av: Natta

haha , always on my mind , always in my heart!

2009-05-18 @ 11:40:56
URL: http://nathalietheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0