mitt huvud sprängs helt ärligt

dra åt skogen, mitt huvud sprängs. jag har så förbannat ont just nu. det är bara för eran skull som jag skriver blogginlägget nu. ska berätta lite om min dag har jag tänkt.
vi hade match förut och efter första halvlek låg vi under med 0 -3, inget vidare men i andra halvlek tog vi igen till 3 -3, men sen skedde ett lite missförstånd så de petade in bollen. som ni säkert förstod vann de med 3- 4. men vi kämpade på rätt bra i andra halvlek. efter matchen träffade jag min efterlängtade johanna och vi gick mest runt och snackade om allt mellan himmel och jord. trevligt att få prata ut med någon som förstår så bra. kom hem för ett tag sen och nu gör mitt huvud så ont så jag ska nog gå och lägga mig nu.
och imorgon ska vi ta skämtkort med klassen. ska bli roligt (y)
nu måste jag ringa till en mupp.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0