måns zelmerlöw arbete

hej igen bloggen.
nu är det så att jag håller på att fixa min design lite igen, hoppas att den här designen varar längre än den innan. har bara några problem men det fixar sig sen. har nästan bara städat hela dagen idag, inte det roligaste men jag har faktiskt övningskört lite också, duktig som jag är. gick bra idag, fast jag körde ju med automat men ändå. känns ändå bra, har inte vågat mig på växel än sen förra gången. gick inte så värst bra då,
var ju i stan igår med jonna, köpte skor, present till ronja & pappa. gick runt där ganska länge och det var trevligt. fast jag var sjukt trött.
på kvällen var jag med frida, jonna, hanna, linus, anton & jonte, var ute hela kvällen & bara pratade och hade oss, tyckte det var trevligt i alla fall. bra folk !
angåenge rubriken så borde jag även nämna att jag ska leta reda på lite information om min älskade måns, har nämligen ett arbete i engelskan där vi ska redovisa muntligt om vad som helst, då tar victoria måns. klart hon gör, han är bäst, och det borde finnas rätt mycket information om den snyggingen ! besatt av honom är jag, märks nog.
och det här arbetet ska bli bra och det kan inte bli något annat än bra nu när jag ska prata om måns.
nej åter till städningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0