kort inlägg innan jag drar till skolan

godmorgon bloggen !
somnade rätt tidigt igår i alla fall och huvudvärken har gått över. pjuuuh.
idag har vi ett skämt foto att se fram emot och det ska idutt och jag fixa oss till på rasten.
ska i alla fall klä ut oss till nördar. svårt att hitta en bra klädsel men vi kör på högkjol och något. vet inte riktigt vad än. hoppas vi tar kortet ute, ser bättre ut då. men med tanke på vädret ser det inte så lockande ut. får hoppas att det klarnar upp tills kortet. vet inte hur dags vi ska ta det men det är klockan tolv om jag inte minns rätt.
önska oss lycka till i varje fall. och sen tror jag att jag får ett sms av ida snart om att jag ska gå så det är bäst jag börjar ta på mig, har på sista tiden fått klagomål om att jag är sen. kan man väl inte tro om mig,
eller kan man det ? (a)
jag ska i alla fall gå nu. bloggar när jag kommer hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0