hallå är hon söt eller.

victoria va här en stund förut, kopierade lite papper barra, men jag tänkte så alla vet. hon hade ju nämnts två gånger i min blogg förut påpekade hon idag och så tänkte jag trejde gången gillt, elr? så här får ni hennes blogg: http://victoriaisabell.blogg.se/ bra är den bloggen och hon bloggar faktiskt rätt mkt nu, bra tjejen!
är hon söt eller, citat ifrån hannas blogg. förresten så är hennes blogg också en riktigt bra en.
sån ni kan kolla in den med hannalinneaandersson.blogg.se, kolla den varje dag vet jag, hon underhåller mig varje dag genom att skriva så långt och bra. läs den !
nu är det inspelat gossipgirl på tv:n, så ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0