engelska verb & matte prov

skolan är äntligen slut och nu sitter jag här och tänker blogga lite. skolan har inte varit så jobbig utan gått rätt snabbt. sedan jag bloggade har jag hunnit ha två lektioner, bestående av svenska & idrott. är verkligen ett big fan of idrott.
och nu sitter jag här och har precis traglat mig igenom 60 verb. kan dom nästan nu, ganska duktig känner jag mig eftersom jag inte pluggat något. men matteprov har vi med på onsdag så det tråkiga är inte över än tyvärr.
när allt är som bäst är det lika illa igen i nästa sekund.
ikväll är det träning och det gillar vi, annars händer det inte mycket.
tror det är något bra på min älskade dumburk ikväll så det blir nog att jag hamnar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0