en helt ny värld.

trevligt igår hos josefine.
började med att vi grillade på hennes altan och hade det mysigt och sen satt vi där hela kvällen och bara pratade och hade oss. riktigt mysigt och trevligt var det i alla fall.
på dagen var jag även duktig och klippte gräset.
och nu är det så kära bloggare att jag är sugen på ny design (a) byter väldigt ofta men de ser oftast lika dana ut nästan så jag är sugen på en riktig förändring, kanske till och med byta tema. så om ni läser det här och in design är jätte konstig kan det bero på att jag håller på att fixa. kanske någon vill komentera och ge mitt ett tips på hur jag kan göra. vill ha det lite rosa med inte för mycket eftersom nästan alla bloggare har rosa. men jag börjar tröttna på de vanliga mörka färgerna som blå grön och svart. fast dom är riktigt snygga men förändring är bra eller vad brukar man säga.
jag är mycket för förändring eftersom jag nästan gör om i mitt rum varje månad men nu för tiden har jag rätt mycket för mig så det har inte blivit så, kan även bero på att jag nästan har haft allt man kan i mitt rum, så är inte riktigt lika sugen längre. men tillbaka till idag.
mamma och jag åkte in till stan förut, köpte äntligen ett par skor till balen som jag tycker om och det är bra, har även hittat en ny balklänning som jag tycker om och kan inte bestämma mig, men får se till att göra det med tanke på att balen är på torsdag. och senare ska jag nog ut och gå med jonna och i kväll blir det mjölby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0