victoria is pepp for fighting

idag var det skolan igen, den här dagen med mycket stress och strul vill jag lova! har hållt på och strula med skol-dm hela dagen och så fort man gör något blir någon sur, men jag är inte så insatt i det men jag tycker ändå att det är lite jobbigt. men nu har vi i alla fall ett lag, en plats och ett par skor. funkar bra för mig även fast jag inte får spela så mycket på grund av ryggen, men jag är pepp nu faktiskt. och det här ska gå bra, fy sjutton vad det ska gå nu mantorp. annars var inte skolan så jobbig, fick där emot att reda på att vi har rätt mycket den här veckan också.
matte prov till torsdag, so skriftligt  och biologi skriftligt. take me from this place right now. jag tycker vi har för mycket , skulle vara roligt med lite fritid också men nej! vifolka skolan är som den är känd för, tuffing !
efter skolan gick jag hem och nu har jag pluggat lite matte och nu ser jag på gilmore girls. borde plugga lite sen också men jag får se hur det blir med den biten. har ju ingen skola imorgon så det är bra. skönt iaf !
nu är det iaf planerat att jag ska samarbeta med miniräknaren, men det är inget jag föredrar så det blir i vilket fall att sitta här ett tag. och idag är det tisdag igen så det betyder semlor & desperate houswifes ! kan inte bli mycket bättre en tisdagskväll (a)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0