valnöt , idanöt

jag tycker vissa inlägg kan bli lite tråkiga när jag bara skriver om dagen men alla skoldagar är nästan det samma så jag vet inte vad annars man kan skriva om. men jag fortsätter som jag brukar. idag har jag varit i skolan, tisdagar har börjat bli mina favoritdagar, skolschemat på tisdagar är faktiskt ganska okej, men det är fortsättningen på dagen som är absolut toppen. inget kan bli dåligt när man har desperate houswifes att se fram emot. älskar det ! så min dag har varit ruskigt bra faktiskt, att den har ! alla har varit normala i skolan, ida är nöt , jonna är bock och felicia är mupp. och sen rikard och jonte. dom är lite speciella dom med. mina dagar, dom blir roliga med dom fem små liven. många andra med men i min klass är det speciellt dom fem. och jag har varit duktig idag och gjort matteläxan, och några mer läxor har vi inte och jag lever i himmelriket just nu. ska dra med mig ida ut  vid fem och vi ska hurta, det har vi bestämmt. hon vill gå till spångsholm och tillbaka så det är bara att följa med. själv spelar det ingen roll. men spångsholms rundan får det bli. att det blir.
nu är det alicia keys - superhuman som spelas i mina högtalare. den är fin, riktigt fin. jag har gått emot idas trend, jag är inget big fan of chris brown, för han gillar hon. men jag kör på alicia keys superhuman istället. mycket bättre förstår ni.
och nu äter jag valnötter och kollar på vänner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0