underbarare än underbarast

toppen dag, gjorde inte något särskilt hela skiten var rolig. hade några få lektioner och om du frågar mig känns det inte som jag har varit i skolan idag, men det har jag. alla var på bra humör tror jag, eller det är i alla fall vad jag tror, för imorgon är det studiedag. låter wonderful. och själv ska jag till romme men alla ska ju tyvärr inte dit, lite tråkigt men det är rätt härligt folk som ska med så jag tror det blir toppen. som ni ser på hur jag skriver så mår jag super. är skitglaad och jag vet inte riktigt varför. men varför klaga på humöret. drar in lite tjat om vädret här också men det känns faktiskt som om våren är påväg med stora kliv typ. riktigt bra väder faktiskt och jag hoppas på samma härliga väder imorgon.

juste igår uppdaterade jag inte, jag var inte vid datorn någon gång igår. förutom när pappa tjatade att jag skulle kolla en sak, men undantag godkännes. och jag gjorde faktiskt inte något särskilt igår. jag var i motala och kollade när emelie spelade match, det gick bra och dom vann. annars tog jag det lugnt och pluggade lite också. förbannade skola. och jag var duktig och läste i min andra världkriget bok osso. men den är inget bra. konstig skit någon har skrivit. jag lyckades få med mamma på en runda igår också. skönt att komma ut. och film hyrde jag och emelie också. systrar i jeans andra sommaren, efterlängtad film faktiskt. och den ska lämnas in snart så det är bäst jag drar upp till macken och lämnar tillbaka den och köper godis till imorgon. ida och jag har bestämmt att det är ett undantag imorgon. men jag tycker den där bruden gör många undantag lyckades faktiskt få reda på lite information om att hon har gjort undantag i helgen. men det ligger nog en vettig förklaring bakom det där.
och nu måste jag gå till macken.
långt inlägg idag också!
pusssssssssssssss bloggen.

Kommentarer
Postat av: emma

Fin blogg har du! :)

2009-03-17 @ 15:29:11
URL: http://emmayngve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0