tionde mars

nu är det såhär va, jag och ida var nyss ute och gick, 5 kilometer faktiskt. riktigt skönt var det. och nu har hon dragit in mig i sitt löfte. vi ska inte äta godis nu framöver och ut och gå oftare. vi har ett undantag också. stockholmsresan den andra april, då får vi äta godis. för det bestämmde vi redan idag, att vi ska ha med oss fetaste godipåsen. så ett undantag får vi. klarar vi det här nu så tycker jag vi har varit duktiga. så nu börjar våra nya liv. håll tummmarna!
annars var det riktigt skönt att ut och gå, skönt att få prata av sig och så. skrattta med, men så blir det alltid. och mycket mer ska jag inte göra idag, det är bara duschen och tv:n som väntar.
20.00 - den rätte för rosing
21.00 - desperate houswiefs.
jag känner att det blir riktigt bra.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0