och jag älskar dig med.

tack för bilderna ida, du är så himmla gullig ibland. ironi! din hämd finns längst ner på sidaan. inga fula bilder utan bara bilder på dig. njut. men jag håller med henne om att vi har kul i skolan. men torsdagar är inte riktigt lika roliga. sex lektioner och ingen är slapp. så det är fullt ös hela tiden. ohja. fast roligt har vi ändå. aldrig skrattat så mycket som jag gjorde vissa stunder idag. you make my day typ. rolig klass har vi faktiskt. 9c is the shiet. och jag bara väntar på klasströjorna. säger bara bill & bulll. orkar inte skriva så långt inlägg nuva. för jag ska plugga biologi och ut och gå med ida. vi håller oss till vårat löfte. men en sak är jag ledsen över ida. jag har gjort en undagtag. men en bra anledning finns det. att det gör och den får du reda på sen. men nu kära blogg vill biologi boken att jag läser den, mot min vilja. för det här finner jag inget intressant och bra i. pusss på er också!

slänger in en bild hon aldrig sett. snyggast är hon.



Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis! Du har vunnit designen jag lottade ut i min blogg :) hoppas vi kan höras av och få den på plats så snart som möjligt när båda har tid :)

2009-03-12 @ 21:22:00
URL: http://fritzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0