nittonde mars.

börjar med att säga grattis till jakob, jägbro och johanna.
och jag är frisk nu, ja satan i gatan vad skönt att vara frisk. var visserligen inte så jätte sjuk men nu är jag frisk som fisken i alla fall. började i alla fall dagen med so prov, gick bra. fick mvg och glad blev jag. annars hände inget roligt för er att veta förutom att vi hade en jobbig dag. inget roligt med det, eller förresten så fick vi reda på engelska nationella, starkt vg till mig. och sen hade jag även matte nationellt. det gick bra hoppas jag. känns så i alla fall.

efter skolan tåg jag och syster tåget in till linköping. skulle bytt en väska men jag gjorde det aldrig så jag ska behålla den, kollade även på ett par skor som inte fanns i den färgen jag ville. men jag köpte en blå lite tjockare tröja. puma vare iaf. bild kommer kanske upp här så småningom men jag orkar inte nu. borde gå och läsa min svenska bok nu så jag tror jag gör det nu faktiskt.

och igår dog mitt marsvin. fyfan vad hemskt. och jag blev så otroligt ledsen men han var rätt gammal så det var nog bäst för honom. 17 juli 2002 till 18 mars 2009. jag kommer aldrig glömma honom och han var en viktig del av mig men nu är den borta. det känns hemskt men jag börjar förstå att han faktiskt har det bättre nu även fast det är lite svårt. jag älskar dig iaf snobben.

blev nog ett väldigt deprimerande inlägg i slutet men jag ville bara få ut det.
nu molnfri bombnatt ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0