nej men dra mig baklänges.

jag har ju blivit dålig på att uppdatera, det är inget bra ni. men jag ska bli bättre för det här är inget vidare ni.
men jag har ett problem, jag vet inte vad jag ska skriva om. det är bara tråkigt att skriva om vad jag gör på veckorna för det blir ju nästan bara samma,

och vädret är ju inget attt klaga på och inget att skriva om heller för den delen.
inga direkta roliga inlägg.

i´m stuck in this fucking blogg. och med tanke på det har jag en engelska recension som ska lämnas in. och en svenska inlämning. inne den här veckan! och även en liten soläxa till imorgon som ett litet plus i kanten. det tackar vi för.
och vet ni ? leo har min blogg i sina favoriter. jag tycker han är hur cool som helst som har det.

fotbollsträning ikväll för hela slanten, har inget lag ens. men roligt är det.
och det kan ingen säga något annat om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0