jag trodde aldrig att det skulle bli såhär jobbigt.

två nationella prov idag, engelska faktiskt. det gick bra, känns så i alla fall. och våran dag har faktiskt varit ganska slapp. först nationella till halv tolv, och sen bara biologi och svenska. soft som bomull är'e. och jag är väldigt lycklig. jag vann desgintävlingen på fritzas blogg. glad är jag och nu kommer min blogg bli snygg. jag är nästan hundra på det. och långt inlägg orkar jag inte skriva idag heller, jag är trött och deprimerad. men jag skriver lite snabbt vad som händer idag/ikväll. slapp kväll vill jag lova men det behövs. snart ska jag iaf läsa lite i en molnfri bombnatt. andra världskriget bok. konstig men aa. och jag tror jag skulle göra något med hanna ikväll så det blir nice. ta det lugnt och snacka bara tror jag. men det märks. nej nu ska jag se om jag får något gjort. pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0