jag har nog alltid funderat,

jag har funderat på en sak, bara en sak. finns inte så många mer saker jag har funderat på idag men det finns en sak som jag verkligen har funderat på. hur många dagar kan det igentligen vara kvar till sommar lovet. det kan inte vara så jätte många, för snart är det vår och sen sommar. och det är den andra mars i dag så det är nog inte långt kvar till sommar lovet, men det finns massvis av saker som man ska hinna med innan te.x
- skoldm i ryd
- romme
- norge
- påsklov
- potatiscupen i allingsås
- skolbalen

det finns säkert massor mer saker som jag har glömt men det här är just dom sakerna som jag har funderat över som jag vet kommer hände. och den mest fruktade händelsen är skolbalen, jag har verkligen ingen taktkänsla och känner mig bara klumpig på dansgolvet, but anyway det kan faktiskt bli riktigt kul men jag vill inte skriva mer om den för mina panikkänslor bara blir mer och mer ju mer jag tänker på det.
och precis för en timme sen kom jag hem från träningen, det var ganska roligt faktiskt, lite fys inblandat med men det var inte så värst jobbigt. och nu ska jag titta på 90210 med syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0