jag gilllar det inte.

sjuk. rolig dag. jag gillar inte att vara sjuk, det finns verkligen inget att göra förutom att sitta här eller kolla på tv, och där är det inga bra program. så tack för jag får spendera den här onsdagen med att vara sjuk. usch och fy och blä säger jag bara. och igår hade jag roligt, riktigt roligt faktiskt. underbardag, synd bara att det var sista gången med den här skolan. och det här folket.

jag har inget mer att skriva om för jag är sjuk, då gör jag inte mycket, men jag ska nog faktiskt börja fixa iordning lite mat till mig. vet inte vad det blir, är inte sådär värst hungrig men med tanke på att jag är sjuk, illamående osv och det troligtvis beror på att jag inte åt sådär värst mycket igår borde jag äta, och imorgon har vi andra världskriget prov. direkt på morrgonen till och med. jag vill inte ha prov. men jag vill inte missa det heller för på lördag åker jag till norge och när jag kommer hem vill ja inte ha massa prov i bakfickan som måste skrivas. nej tack då tar jag hellre provet imorgon.

Kommentarer
Postat av: sofia

Krya på dig ;)

2009-03-18 @ 20:19:59
URL: http://sofiasssss.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

ta gärna en titt på min blogg om du har lust! =)

2009-03-18 @ 20:30:57
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0