it hurts more than i could imagen.

jäkla snö väder, jag flippar ut. nyss var det regn och det är bättre än snö och sen kommer värsta snö ovädret, victoria är sur nu. jag vill ha vår. och idag har jag varit i skolan , inget onvanligt med det. men idag var det helt okej faktiskt. vi hade först biologi, sen hål timme i två och en halv timme, då åkte jag och ida till mjölby och solade. det behövdes faktiskt kan jag lova. skönt var det. och när vi kom tillbaka duschade vi i gympasalen och sen hade vi språk. och sne lunch, svenska. nationellt prov, muntliga delen. ida och jag ska redovisa imorgon. och sist gympa. inte den roligaste gympa lektionen men helt okej faktiskt. sen åkte jag hem och nu har jag precis lagat mat, inte så roligt men funkar. träningen börjar snart, riktigt snart insåg jag nu så jag borde skynda mig på att packa väskan och gå ner till träningen ! vet inte om jag uppdaterar efter men det märks.
vi syns !

/ victoriaisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0