ironi till tusen

usch jag känner att jag verkligen inte är något bra på rubriker men det är ju innehållet som är det viktigaste. idag har jag inte varit i skolan, en av novell inledningarna vi ska ha på svenskan. jag har varit på skol-dm och det gick inte så jätte bra, men jag hade i alla fall roligt på vägen hem. hanna och jag skratta nog hela tiden (a) roligt var det i alla fall. mina glasögon har kommit med som jag ska ha på lektionerna och när jag ser på tv. haha. och efter skol-dm åkte jag hem och har pluggat lite matte så nu är det klart och jag hoppas att jag kan det.  men jag har a lot more to do. jag har biologi och so som jag inte ens har börjat kolla på så kom igen victoria! underbar eftermiddag känner jag, not. men jag ska träna halv sju till halv åtta. jonna och jag slapp ute träningen eftersom vi har varit på skol-dm. skönt det. (a)
och jag skriver inte mer nu för jag ska göra roliga saker som att plugga!
ironi till tusen. för dom som inte fatta.

/ v

Kommentarer
Postat av: Malin

sv: tack så mycket :) hehe, vet inte riktigt hur det blir än, men just nu orkar jag nog inte börja på någon ny :p

2009-03-05 @ 15:25:10
URL: http://fritzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0