i didn´t mean to hurt you.

jag orkar inte skriva något mer angående rubriken men jag ville bara få ut det. den det är riktat mot förstår klart och tydligt. så helst inga komentarer angående det.
och idag var det skolan som vanligt. en helt vanligt måndag i en helt vanlig vecka. nästan inga läxor den här veckan heller så jag sjunger till melodifestival låtarna som glädje. underbart. en så länge bara en läxa och uuuh härligt. hände inget särskilt idag i skolan. alla var som vanligt. började med biologi , håltimma , tyska ,lunch, svenska och sist idrott. och nu sitter jag här och laddar in låtar på mobilen, eftersom vi inte har några läxor är den här måndagen faktiskt riktigt skön måndag. fotbollsträning har jag ikväll med och jag är överlycklig! ohja. riktigt pepp på det är jag. och annars har jag inte mycket för mig så här dags. funderar på att kolla på tv:n senare. tror starkt att det är oth, men jag vet inte. är väl antingen gilmore girls och det pallar jag inte. så håll tummarna för mig ! (a)
men jag har inte mycket mer att skriva nu.


Kommentarer
Postat av: hanna

älskling, jag står på din sida, alltid! du är bäst & jag älskar dig nu och föralltid, dt lovar jag <3

Postat av: victoria

tack baby, jag tår på din sida alltid ! :) jag älskar dig mest bästa hanna!

2009-03-09 @ 21:50:25
URL: http://victoriaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0