hope and glory.

jag är en riktig kämpe, jag har hunnit förbereda väldigt mycket inför norge.
jag har :
- stickat nästan stickat klart mina vantar. (y)
- nästan klar med alicia frågorna.
- kämpat på med molnfri bombnatt + skrivit några frågor.
- nästan packat klart.
- nästan klar med so kompleteringen.
- jagat rätt på en biologi bok. tack alexandra (y)
det är mycket nästan det vet jag om men det känns riktigt bra och jag ska forstätta lite med det nu innan jag ska träffa jonna, både hon och jag åker imorgon till olika skidorter men sakna henne kommer jag göra i alla fall, och alla er andra också. men jag är sjukt pepp på norrmän, skidor och snö. och mest av allt nästa, LEDIGHET.
helt underbart, och imorgon vid ett någon gång är jag påväg. far fram mot dom norrländska slätterna.
men jag har faktiskt inte tid mer för jag ska börjar jobba bort dom där nästanen där uppe, börjar med frågor och läsning. ha en underbar vecka utan mig här för det ska jag ha !

Kommentarer
Postat av: sofia

ha det så roligt i norge ! :)

Trysil? :P

2009-03-20 @ 19:06:08
URL: http://sofiasssss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0