hej seg lördag.

det var ett tag sen jag skrev ett ordentligt inlägg,
jag hade det i alla fall riktigt bra i norge, hade bra väder två dagar och dom andra var lite sämre. men jag har haft det underbart skönt.
gårdagen spenderades med frida jessica och johanna. åkte in till mjölby först till simon och regge. men runt tio tog vi tåget hem till mantorp igen om mötte leo, jakob och sebbe. gick hem till jessica och tog det lugnt. pratade och skrattade åt sebbe mest. haha!
och idag har jag typ inte gjort alls mycket, städat lite och läst lite biologi, prov på måndag (y) usch. men nästa vecka har vi inga prov och vi åker till stockholm på torsdag så är lediga på fredag, men jag misstänker att jag inte hinner bli klar med inlämningsuppgifterna till onsdag så kilar upp och lämnar in dom då,
och nu vet jag inte riktgt vad jag skriver så jag ska fortsätta lyssna på agens nu, right here right now.
nyaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0