falling in love is never an easy thing to do.

haha, jag tror det är någon som skojar med oss, jag och ida har beställt samma skor och samma väska. shiet happens kan man verkligen säga. och det var ju inte riktigt meningen när vi gick och prata om det igår. men aja, sånt händer antar jag. och idag har jag varit i skolan, as usual. väldigt slapp dag, hade bara fyra lektioner och det är underbart. så dagen har varit ruskig skön. och en läxa har jag bara. biologi bara. det är skönt.
slutade halv tre idag, som vanligt på en onsdag men det känns alltid lika skönt att få sluta så tidigt. och jag kan ju säga att bilden inte är så värst jobbig. och mathilda jädra chetare. att hon är.
och på tv:n just nu hos mig är det vänner och det är bra. annars har jag inte så myckt för mig i eftermiddag, kolla klart på vännner och sen lite biologi. och underbart med fotbollsträning ikväll också!

jag är kär i dom här sakerna, kan nästan inte motstå att klicka hem dom. blir att göra det snart hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0