ett nytt inlägg i arkivet

patetisk rubrik, men jag kommer aldrig på någon bra så den där får räcka för er. jag har i alla fall tänkt att berätta lite om min helg nu. i fredags var vi och firade josefine, trevligt var det. och på lördagen åkte jag med mamma och emelie till mjölby och beställde bågar så nu håller dom på att göra dom, på kvällen kom jonna och hanna hit och vi sjöng singstar och pratade mest. mysigt var det. och idag gick jag upp tidigt för att spela match mot finspång. semifinal var det också och vi vann med 22 - 11, härligt spelat tjejer men vi kunde spelat mycket bättre, men det var bra att vi vann så nu är det bara final i helgen som gäller och jag tycker vi tar det här nu tjejer. tycker själv att vi är värda det här. efter matchen åkte jag till mormor & morfar och hälsade på, fikade och kollade på film. kärlekens val. riktigt bra film faktiskt. och nu sitter jag här, just another boring sunday afternoon. jag gillar inte söndags eftermiddagar. dom är alldeles för sega och det enda jag ser fram emot nu är klockan nio på fyran, beck! men det är ju tre timmar kvar nästan så jag har ingen aning om vad jag ska göra. borde igentligen läsa i min svenska bok men den ligger i skåpet. min vanliga tur. annars har jag inte gjort så mycket idag. vädret är så förbannat tråkigt just nu, grått alltihop. jag spyr på sånthär.
och jag har även räknat ut att det bara är sexton dagar kvar tills vi åker till romme och bara tjugo dagar kvar tills vi åker till trysil, norge. jag längtar så in i helvete till romme och hoppas och tror det kommer bli jädrans kul. det är bra folk med så jag är inte så orolig för att det inte kommer bli bra, men vad som helst kan ju hända. linda kom hem från usa idag och jag säger bara: jag har saknat henne så in i. mathilda har med kommit hem från thailand och båda två kommer nog vara som två peppar kakor. inget jag skulle vilja stå brevid på idrotten eller i lindas fall på handbollen. jag borde nog sola så jag får lite färg men jag har inte orkat och inte haft någon lust, men nu känns det som jag är tvungen att göra det för att inte se ut som en krita, risken är stor att det blir så. och nu är det tänkt att jag ska läsa bloggar så jag hoppas att ni har uppdaterat, kenzas har gjort det garanterat.

/ victoriaisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0