du får mig att vilja.

usch vilken dag säger jag bara, jag gillar inte skolan just nu, eller jag ska inte säga att jag har gillat den förut men vi har fruktansvärt mycket nu, ni skulle inte hålla med mig men det är jobbigare än vad det låter. jag är helt utmattad just nu alltså. men imorgon är det fredag och då har jag inte mycket för mig men på lördag blir det andra bullar. final mot irstad klockan fem i västerås och efter vi kommer hem gör jonna och jag iorning oss snabbt som tusan och drar sedan ut till herrberga på fest. och jag är pepp som fasiken alltså. så lördag nu tack. annars har jag inte gjort något idag. pluggat och kikat på tv. ingen träning heller. inte så roligt men jag kännde inte för det idag. hade mycket att göra och så.
men jag ser att det är jönson ligan på tv:n nu så jag ska nog se det.
seee yah !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0