dra åt skogen

sitter här och läser bloggat och i bakgrunden hör jag emelies kompisar sjunga singstar och dra åt skogen vad fint dom sjunger. jag tror jag dör. sjunga på skolavslutningen nästa alltså. fyhelvete rent ut sagt vad fint som sjunger. här skulle jag kunna sitta hela kvällen och bara lyssna. underbart sjunger dom i alla fall. om ni vill veta så är det, emelie linnea emeliemantel olivia och madde. riktiga idoler typ. kan säga att deras underbara röster får mig på bra humör.
men jag kan inte sitta här och sjunga hela kvällen för jag ska till hanna och vara där med jonna. mysigt iaf. blir att prata och ta det lungt. nej nu ska jag njuta mer av sången.
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0