deep inside i hope you feel it to.

jag kommer inte på något att skriva om men jag vet lite vad jag ska hitta på idag, och jag kommer skriva ett inlägg lite senare på dagen också, så ni får nöja er med en kortis nu. jag ska se fotbolls match med jonna snart, klockan ett om jag ska vara exakt. och efter matchen ska jag se om jag får med henne och springa en sväng. jag är sugen på att springa fakiskt. så det hoppas jag att vi gör. annars vet jag inte. kanske blir att vi gör något ikväll med men det märks.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har väl tid lite när som :p hehe, men inte nu i helgen iaf, kanske i veckan någon dag?

2009-03-14 @ 15:13:54
URL: http://fritzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0