andra världskriget.

det första man tänker på då är ju när dom dödade judar och så. så då tänker man att arbetet kommer bli intressant men nu när man har prov i det imorgon så inser man att det inte alls handlar om judarna och det. snarare tvärtom, det handlar bara om krig mellan länderna och det är inte alls intressant. det skulle vara mycket mer intressantare om det handlade om judarna bara, nu är det endast tre punkter som handlar om judarna och det är det man kan bäst. helt sjukt, inte ett dugg lika dant. uschaan säger jag bara åt det andra. och igår var det rommme som jag nämnt i minda tidigare ilägg jag vet men det var otroligt roligt och jag vill tillbaka, underbaraste vädret hade vi också. men det har inte varit helt fel väder idag heller, och då har jag varit sjuk. otroligt roligt, nej tvätom, jag har inte haft något att göra, jo jag har kollat tv och suttit här. men det kan man inte göra hela tiden heller för tillslut tar alla bra saker slut. jag gillar det inte helt enkelt.
och nu ska pappa förhöra mig på andra värlskriget, wich me luck!

och förresten imorgon får vi reda på engelska nationella, inget inlägg blir det imorgon heller tror jag inte. för jag ska till stan direkt efter skolan imorgon med syster. sen måste jag plugga, skit biologi. inget vidare. men jag måste. kan bli intressant, om man tro på den skapelsen ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0