vårväder

ser ni? det är faktiskt vårväder ute. blå himmel och soligt. jag tror jag tuppar av. så underbart härligt. jag vill vekrligen att våren ska komma nu och det verkar som om det faktiskt håller på att upfyllas. nu kommer våren och snart blir det romme, sen norge. jag kan inte se en bättre framtid på våren. och något nästan lika underbart är att det är helg. fy fasiken vad skönt. den här veckan har varit så sjukt jobbig och vi har haft massor att göra i skolan. och jag är trött. idag har jag inte planerat sådär värst mycket bara att jag snart ska åka till synsam och prova mina bågar. och sen tror jag att bea och jag skulle gå veta rundan. tycker jag låter bra, måste verkligen röra på mig känner jag. och ikväll kanske det blir jonna men inget är bestämmt. bror på om hon har sett sitt sms på sin mobil.
på söndag har vi för övvrigt handbollsmatch, semifinal mot finspång. måste verkligen vinna den här matchen nu, för jag vill att vi ska komma till final. men det fixar vi på söndag. och nu har ja inte så mycket mer att skriva om.

/ victoriaisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0