varmt ?

sitter här och drömmer mig bort, pratade nyss med mathilda som är i thailand och dom har haft ungefär 35 grader i skuggan nästan varje dag :o, jag vill vara där hon är just nu. för sverige är kallt och ja vill vara brun. inte tråkigt vit. jag hoppas i alla fall på det bästa nu inför sommarn. och jag har bestämmt mig för att jag ska antingen beställa eller åka in och köpa skorna som är i bild längst ner. jag vill ha dom vita och dom svarta. men jag ska i alla fall börja med dom vita. och det närmaste thailand jag kan komma till är väl ikväll. josefine, hanna, ronja , felicia och jonna kommer hit. blir singstar och film. har även bakat kladdkaka och felcia kommer med godis. underbart det med. och nu ser jag att klockan springer iväg så jag ska ge mig av neråt mitt rum och börja göra iordning mig lite smått. 
 

mitt nästa köp! garanterat

/ victoriaisabell

Kommentarer
Postat av: rebecka

om du ska köpa skorna får du skynda dig, dom tar snabbt slut! :) <3

2009-02-21 @ 17:49:11
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/
Postat av: rebecka

om du ska köpa skorna får du skynda dig, alla har ju typ såna ;o <3

2009-02-21 @ 17:50:18
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0