sonst noch etwas?

aa eller något, känner att inte så många förstod min rubrik men vi låter det vara så. tyskan är an easy thing to do och vi har prov imorgon och all information till provet är himmlans lätt. jag lever i himlen just nu. jag har typ bara kollat på tv hela dagen. och jag har varit i skolan med då. och pluggat har jag inte börjat med än men jag kan det så nu har jag hela kvällen på mig att göra annat.  skolan var väldigt seg idag och alla var ovanligt tysta, inget jag gillar. så dagen gick ändå fort men var allmänt tråkig. förutom matten förstårs men där får man inget gjort.
min design är fortfarande tråkig och ofärdig men jag har ingen lust men den nu, jag ville kolla på one tree hill men nej det var inte idag. då sjönk mitt intresse för tv på direkten. usch. och jag har ingen aning om om det är något roligt på tv:n ikväll heller så jag fundera på att ut och gå, men ida har träning så jag vet inte med vem, kanske med mig själv men det känns inte så roligt. och jag vill ha roligt. så därför ska jag inte göra något nu, läsa andras bloggar och dom uppdaterar vill säga. vilket inte många gör. men det har jag lärt mig att leva med.

/ victoriaisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0