härlig start

och imorgon börjar sportlovet, jag är överlycklig. kvällen var toppen bra igår och det började med att alla tjejer åt mat och så hos ronja. sen rulla dom andra in och då blev det dans. blev som sagt lite struligt i mitten men det löste sig som tur var. runt 12 började folk sjunga singstar och vissa dansade. och vid halv två åkte alla hem.
idag har jag inte så mycket bestämmt, har kollat handboll med andreas och hanna. först spelade mitt lag och sen damlaget. jag hatar stolarna i klämman (a) intresseklubben antecknar jag vet. men jag hade det roligt i alla fall. när jag kom hem tog jag ett bad och bara satt och läste. mysigt var det! :)

jag drar till med en riktig slappar kväll i kväll med mycket tv, gossip girl står först på schemat och sen hoppas jag på att det finns någon ruskigt bra film. sakar linda och mathilda också, linda är i usa och mathilda är i thailand, sol, utomlands och bad kan inte bli bättre. och jag är riktigt ressugen så jag hoppas på det bästa nu inför sommarn.
ska kanske börja tänka på mitt nyårlöfte snart med att röra på mig mer och inte bita på naglarna (a) har inte lyckats med något men nu ska jag faktiskt börja att göra det. duktigt victoria ! :)
ska avsluta inlägget med att säga :
tack alla för igår och speciellt ronja ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0