slappdag

godmorgon bloggen, igår åkte jag andreas, anton och jesper inte till felicia i linköping. hon mötte oss på stationen och och då gick vi och åt på hakepi. vid åtta började vi spela bowling och det gick inget vidare för mig. kom sist varje gång typ (a). men det var roligt i alla fall. och dom andra var bra. ruskigt bra. gick till mcdonald efter för att sitta där och vänta på tåget. tåg tåget hem vid halv 11 och då gick jag och la mig på direkten. eller nej jag läste lite i min andravärldskriget bok innan. den är faktiskt bra.
och nu sittter jag här vid datorn, blir en slappdag idag och inget kommer upp. ska i alla fall hinna skriva kompletteringen i geografin och ut och gå ska jag göra med. känner att jag verkligen behöver det. och ikväll är det träning med damlaget, jag älskar att träna och jag börjar bli pepp.
annars ska jag bara städa idag och hoppas på fest på fredag.
pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0