sista dagen.

ja idag är det sista dagen på sportlovet, jag har i alla fall haft det underbart och det är synd att det inte är längre lov. men nu går jag bara i fyra veckor och sen bär det av till norge, tiden går så fort. och just nu vill jag bara ha kallt väder, skidbackar och norrmän. undetbart. kallt är det ju här hemma i sverige med och det är ju roligt det med men det skulle inte sitta fel med skidor. absolut inte.
idag har jag inte gjort så mycket, mest slappat och läst i alicia, den är snart slut nu. duktigt känner jag mig, även planerat lite tills imorgon, och det kanske blir så att vi är här för er som inte visste det. men nu vet ni det. blir att sjunga singstar och bara ta det lugnt. trevligt det med.
men jag funderar på om jag ska gå ner och duscha och göra mig iordning lite, jag ska till josefine ikväll och ja vet inte vad vi ska göra men vi hittar nog på nått, det är let´s dance ikväll med så det kanske vi kikar på. hurta ska jag göra också , jag ska faktiskt gå till josefine (y) och det är en bit.
men nu kallar duschen och vi ses senare, ha en trevligt fredagskväll!
 

/ victoriaisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0