onsdag

nu sitter man här igen, känner att jag är ruskigt bra på att uppdatera men det är väl bra. för dom som läser är det bra. för mig vet jag inte, men jag tycker det här med bloggandet är roligt, tillskillnad från mina andra vänner som aldrig uppdaterar. men sånt får man ta. gårdagen var i alla fall toppen och den kunde inte ha blivit en mycket bättre tisdags kväll. dagen ska mest spenderas med felicia, jesper, andreas och anton, blir att åka in till linköping och bowla och mat. trevligt, och nu under förmiddagen ska jag hjälpa syster att städa och även skriva lite på min so, usch jag är inte så pepp på det. men känns bättre att få det gjort. men nu ska jag nog städa i huset,
jag skriver mer om kvällen imorgon. trevligt kväll !
pussssssssss

/ victoriaisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0