motala

kom nyss hem från motala, var först och hälsade på morfar på sjukhuset. ligger typ inne för något med hjärtat. inget vidare, men han mådde bra och det var roligt att se honom. åkte till centrumet i motala och köpte en bikini, den på bilden längst ner, kanske inte den bästa bilden men det får ni ta. ett skidfodral till romme hängde också med hem. kan vara bra att ha, sen åkte vi hem igen och nu sitter jag här. kompleteringn hann jag nästan klart med förut och jag kan inte ens stava till kompetering, lustigt ord. ni kan ju komentera om ni vet hur det stavas. och duktigt har jag varit idag med städade hela övervåningen + emelies rum, vet inte varför men det såg förjävligt ut. fet energikick hade jag, och snart är det träning med damlaget och det är väl kul, träna är nästan alltid roligt om du frågar mig. och när jag kommer hem ifrån träningen är klockan nio så då orkar jag inte göra något så det blir att ta det lugnt, ska nog kolla på ett avsnitt 90210 som jag spelade in ifrån måndags, och ett avsnitt andra avenyn. då var min kväll räddad. och imorgon är det ingen fest , tråkigt men jag ska va med josefine istället och det är ju alltid roligt. ska nog sola och så på dagen och på kvällen vet jag inte. vi hittar nog på något. jag tycker faktiskt att det är lite tråkigt att det inte blir fest men det får man ta.
sugen på att åka pulka är jag också , kanske blir en fredagsaktivitet josefine? (a) och om någon vill hänka är det bara att säga till. jag borde nog dra mig neråt och packa väskan och nu tjatar mamma på att jag ska komma och äta så det är bäst att jag ger mig av till köket. ha en trevlig kväll bloggen!

    
 
/ victoriaisabelle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha´, jag har också köpt den där bikinin :)<3

2009-02-21 @ 13:06:59
URL: http://jonnanordqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0