just the way i want it.

just nu sitter jag här och hoppas på att allt som är planerat det här lovet verkligtn blir som det är bestämmt. jag har planerat ganska mycket saker som jag hoppas blir. har tänkt att dela med mig lite av planeringen så den kommer här:
- tisdag : ronja kommer hit och vi ska planera lite till helgen, mys och så.
- onsdag: bowling med felicia, jesper och andreas i linköping.
- torsdag: är min lediga dag.
- fredag : kanske en favorit i repris fest hos ronja.
jag håller tummarna för att det blir så här för det verkar redan nu underbart och jag är pepp.

och nu sitter man här och slöar. ser på något program som heter familjen annorlunda. det är faktiskt ganska roligt. jag kan inte ens tänka mig att ha sådär mycket barn. två eller tre skulle nog räcka :)
lite senare ikväll är det nog 90210 för min del och gossipgirl, just the way i want it.  haha jag var bara tvungen att slänga in det där. pusssssssss bloggish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0