josefines dag

idag har jag varit i skolan som vanligt och jag tycker att det var lite smått tyst och alla var nog trötta idag kände det sig som. men så kan det vara ibland. dagen var seg tyckte jag och först hade vi so, sen matte, engelska, lunch och efter lunch musik , biologi och läxgrupp sjukt många lektioner och det var jobbigt. slutade kvart över tre och då gick jag hem, nu har jag pluggat klart och det känns som jag kan alla tre läxor. längtar skit mycket till helgen för jaag är så trött nu för tiden. snart börjar min träning med damlaget och jag är helt opepp och har skoskav. men det är bara att köra. får se hur det går med skoskaven bara.
och idag är det josefine carolina larssons födelsedag ! sextonår nu och jag säger bara grattis älskling, du är bäst ! och jag hoppas du fick en bra dag.
men nu träning! :)
puss

/  victoriaisabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0