design

jag vet att min blogg inte är så snygg just nu men jag håller på att ändra om den och jag hoppas att den blir riktigt snygg, men nu ska vi inte hoppas på för mycket. jag vill i alla fall ha en lite mer vårig design och som ni kanske ser är det det som jag försöker uppnå.
det är typ det jag ägnad min eftermiddag åt, det och varit social. jag har även lagt lite energi på tyska provet och det känns faktiskt bra. har precis lagat mat, kanske inte det roligaste men jag kännde att jag var tvungen. inte för jag var det men det känns bättre. och nu sitter jag här och laddar ner picasa 3,  kenza skrev i sin blogg att det var bra och jag har letat efter ett bra program men inte riktigt hittat något men det här känns bra. så nu ska jag ägna mina sista batterier på datorn åt det.


/ victoriaisabell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0