dancing queen

kanske inte ett så passande namn men det är bara så att jag är jädrit sugen på att dansa och jag vet att felicia också är det så vi bara håller tummarna för full så det blir en favorit i repris på fredag. det skulle vara super verkligeen. har precis hjälpt rebecka med att fixa hennes blogg och jag hoppas hon blir nöjd. känner mig som en blogg fixare nu förtiden har nog gjort i ordning runt sju bloggar. men roligt tycker jag det är. och det är nog därför jag gör iordning min så ofta. och nu sitter jag här och har precis ätit lite frukost, det var inget vidare. jag ville ligga kvar och sova men så blev det inte för snart kommer nån jäkla gubbe och ska titta på våran värmare elr vad det heter och då var jag tvungen att vara uppe. lite dåligt för han skulle komma halv 12 och nu är klockan faktiskt snart tjugo i. bra jobbat gubbe!
idag är det tänkt att jag ska först ska fixa lite på min kompleterings uppgift eftersom ronja inte kommer förns halv fem. så då passar jag på. och när hon kommer hit ska vi nog va me felicia och josefine , alltid lika trevligt. och vi ska nog försöka att bestämma lite tills fredag . och ikväll ska vi nog ta det lugnt och bara ha det bra. det är ju faktiskt looooooov.
nu måste jag ta tag i min kompleteringsuppgift ! :)
 

/ victoriaisabell

Kommentarer
Postat av: rebecka

tack, den blev jätte snygg! ;)

2009-02-17 @ 12:39:39
URL: http://rebeckaamelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0