broken strings

hanna tjatar att min text är för liten så nu har jag förstorat de, hoppas hon är nöjd. och idag har det varit en helt underbar dag, vi hade matte på morgonen, syslöjd, prov och sen slutade vi. tjugo över tolv faktiskt. underbart tycker jag. ingen jobbig lektion. men något måste man väl få när man har så här mycket att göra, dom bombar oss med läxor. bara tills fredag har vi biologi, svenska och so. det är jobbigt. men det är inte långt kvar nu. och nästa onsdag är det dags för skol-dm igen och den här gången är det fotboll. jag hade inte velat vara med från början men jag blev lite smått tvungen. så nu är jag med i laget och jag hoppas det går riktigt bra. det enda som fattas är att jag ska bli lite pepp med men det kommer väl. eftersom vi slutade tolv idag har jag hunnit med ganska många saker redan faktiskt, jag har hängt upp tvätt, skrivit biologi, pluggat lite biologi och pluggat ltie so, så nu har jag inte så mycket kvar att göra, jag ska bara plugga lite mer och börja med svenskan , kolla på 94-95 matchen och sen hinna träna med. jag känner mig lite stressad men inte lika stressad som jag hade varit om vi hade slutat nu om en kvart. så vi tackar dani för det.
och vi har bestämmt nästan allt med skoltröjorna nu och det verkar faktiskt bli riktigt bra, så nu hoppas jag att dom blir beställda, och förresten så är tröjorna lite halvt roliga också. jag känner att jag hade fel om min klass , dom är rätt bra ändå. och sinne för smak det har dom också. men nu ska jag se till och hinna med allt innnan jag ska kolla match. kanske slänger in ett inlägg när jag kommer hem. men det märks!
och ja hanna du är bra på att uppdatera!
pusssssss

/ victoriaisabelle

Kommentarer
Postat av: hanna

bra victoria, nu är jag nöjd :)

2009-02-25 @ 16:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0