bambi på hal is

tack för kvällen allihopa !
det började med att tjejerna kom hit vid halv 8 och då sjöng vi singstar och hade oss. lite senare drog vi ner till klämman och åkte skridskor, förbannat kul att åka skridskor asså, men jag är som bambi på hal is. jag har börjat älska att åka skridskor. dom andra var bra på det, vissa ruskigt bra. anton och andreas kom sen med. och när vi hade tröttnat gick vi hem hit och sjöng singstar och avslutade med att kolla på skräckfilm. vissa hade sett den, jag hanna och jonna så vi pratade typ. och skämtade, jag skrattade mycket. vaknade runt tolv i morse och har as ont i magen, fy så nu sitter jag här och har ont. usch, hopppas det går över tills senare. och under dagen har jag inga planer, måste plugga lite tills tyskan och jag är jädrigt sugen på att åka skridskor så det kanske jag gör. om jag får på mig skridskorna jag hitta där nere (a)
jag måste bara få säga återigen : tack för kvällen alla !
 

/ victoriaisabelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0