as usual

hej igen bloggen.
idag började skolan igen och vi har haft en slappdag. började med biologi och där började vi om på nytt igen med genetik, fick även reda på fysik provet. blev ganska nöjd faktiskt. och vi forsatte med håltimme och vi gick hem till ida och satt vid datorn. och när vi kom tillbaka hade vi tyska och vi pluggade till provet. efter lunch hade vi svenska, gjorde typ ingenting bara skrev lite. och idrott sista lektionen, fys! behövdes verkligen kännde jag. slutade vid tre.
och nu sitter jag här och har precis ätit lite grann. idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, mitt lag kör handbollsmatch i linköping men jag ska inte vara med, förbannade rygg. jag pallar den inte längre. jag måste även plugga lite tyska idag men annars blir det nog mest att slappa och kolla på tv. jag tror faktiskt att det är 90210 ikväll så det kan jag inte missa så min kväll ser ganska skön ut än så länge. vi får se vad som händer. och nu ska jag ta tag i tyskan,
hörs senare, pusss

victoriaisabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0