ändrad inställning

okej, nu är det så att jag i mina senaste inlägg har skirivit att jag inte vill ha vinter längre utan sommar och vår. men nu är det så att jag har ändrat inställning, för vinter är jävligt härligt och jag hade så sjukt kul när vi åkte skridskor igår så jag bara älskaar vinter för det finnns så mycket att göra. så nu vet ni, jag har gillar nog vintern ganska väldigt mycket! den är rätt underbar, och jag har spenderat min vinter med mina bästa så det kan inte bli mycket bättre vinter än så här. så nu har vi konstaterat att vinter är härligt och jag har precis skaffat bloglovin så det är bara att klicka på följ bloggen så är allt klart. alla ni som har tjatat på mig att det inte går att följa, era drömmar är uppfyllda. och nu ska jag plugga tyska.

<3

/ victoriaisabelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0