1337

ja nu sitter jag här igen klockan 13.37, passande. nevars men jag tyckte det var lite roligt. gårdagen blev riktigt lyckad, jag gick till josefine och vi åkte till sya och åkte pulka (a) åkte inte så många åk för det var kallt så vi satt på pulkorna och pratade istället, gick hem gjorde vi sen. åt mat och sen kom hanna. vi pratade och kollade på samma film jag såg på morgonen, not another teen movie. små sjuk film men samtidigt rolig. jag skrattade i alla fall mycket igår. och idag ska jag inte göra så mycket har skrivit tyskan rent så det var ju bra. och ikväll kommer det lite folk hit. blir singstar och film. vet inte riktigt vilka det blir än men det märks. annars ska jag inte göra så mycket, ska ta ett varmt bad lite senare när mamma och pappa har åkt. sen bara fixa tills ikväll. men nu ska jag äta. ha en trevlig kväll bloggen!
pussssssssssssss

  
 

/ victoriaisabelle

Kommentarer
Postat av: Jen

Vill du ha fler besökare? klicka på länken!



http://www.viraltrafik.se/?ThisisJen

2009-02-21 @ 15:40:38
URL: http://therealgossipgirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0