11/2 - 09

åhhhh, jag får seriöst ryck. har suttit och pluggat in fysik idag och sen när jag inser att jag är klar har jag två matte läxor kvar att göra, den ena var redan gjord, men nummer två. och tänka kan jag inte göra nu, matte och fysik är för lika. på något sett. matteläxor är inte svåraa, min hjärna är fullproppad. så är det. så jag kan inte göra hela matte läxan, bra förklaring, nej min hjärna var fullproppaad inför no-provet. dom går nog inte på det.
aa í alla fall , jag åkte in till synsam för att prova ett par svarta glasögon ist för dom röda jävlarna hon la ner. men nej dom finns inte sverige utan jag måste vänta tills dom beställt dom till sverige. men har jag klarat mig utan glasögon i 15 år kan jag nog klarar mig i tre veckor. jag måste göra matte läxa nu och plugga fysik!
hade bäst bloggen!

made in syslöjden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0