10/2 - 09

idag har vi haft friluftsdag, åkte till boxholm runt halv 9 och där började vi med att simma i tjugo minuter, blev rätt jobbigt efter ett tag, var så trångt. livräddning var nästa uppgift, gick ju galant jonna! gjorde mer saker under tiden men det orkar jag inte skriva om. åkte tillbaka till vifolka vid 12 halv 1 och då var det lunch. eftermiddagen var bäst! helt klart, idrott i klämman, handboll, fotboll och innebandy. väldigt roligt. skyndade mig hem från skolan för mamma och jag skulle till mjölby, först till synsam och kolla synen, min mardrömm har gått i uppfyllelse. glasögon på lektionerna och när jag ser på tv. får se om jag byter till linser sen men jag känner att jag vill vänja mig först. vidare till naprapaten och det var som vanligt. ingen förändring. när jag kom hem gjorde jag inte mycket och nu har ja pluggat på fysiken och ska fortsätta med det  nu, underbara fysik! ikväll är det top model som gäller och det är lite trist att det bara är två gånger kvar. jag skulle kunna se det 24/ 7, och nu får hanna lite ryck på mig men det får jag ta!
förresten känns det som vi har mycket den här veckan, eller det kanske inte är så ialla fall har jag några saker som jag måste få gjort:
- musik prov i måndags
- fysikprov på fredag
- svenskabok att läsa
- engelskabok att läsa
- två matteläxor.
 jag tycker iaf att det är mycket , nej nu ska jag plugga!
pusssssssssssssshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0